Set Penyusuan Shaklee

9:47 PM

Set Penyusuan Lengkap untuk ibu dan Bayi





Set Menyusu Bajet - ESP+ALFALFA

ESP :

Membantu memekatkan susu badan agar anak lebih cepat kenyang.Badan memerlukan protin dan kalsium yang tinggi.Esp yang mengandungi protin tumbuhan (soya) dan kalsium yang tinggi membantu pekatkan susu badan ibu.

ALFALFA :

Secara tradisional,alfalfa membantu kelenjar pituitari.Kelenjar inilah yang mengawal hormon susu ibu.Alfalfa dikatakan dapat membantu menggalakkan penghasilan susu dengan menggalakkan pertumbuhan tisu gladular di sekitar payudara.


Daun alfalfa merupakan salah satu herba berkhasiat kerana mengandungi klorofil, sumber kalsium, magnesium, fosforus, potasium, silikon, zinc dan vitamin A, B1, B2, B3, B5, B6, C, D, E, K dan asid amino.


Set Menyusu Premium - Set Bajet + Vitamin C,Vitalea,B Complex,Ostematrix

Vitamin C :

Vitamin C berfungsi untuk membina sel baru bagi menggantikan sel yang rosak.Apabila sel badan sihat,badan berupaya menghasilkan susu yang banyak.

Vitalea : 

Mengandungi multivitamin dan multimineral yang dapat menampung kekurangan nutrisi si ibu agar lebih bertenaga dan seterusnya membantu badan menghasilkan susu dengan meriah dan berkualiti.

B Complex : 

Untuk menghasilkan susu yang banyak,emosi si ibu haruslah dalam keadaan gembira dan tak stress.Fungsi B-Complex adalah untuk merangsang hormon serotonin agar ibu sentiasa dalam emosi yang baik.

Ostematrix :

Ostematrix mengandungu kalsium yang tinggi.Badan memerlukan kalsium untuk sokongan tulang,gusi dan masalah reput gigi.Susu juga terdiri daripada kalsium.Jadi kekurangan kalsium menyebabkan susu merundum.


Setiap pembelian akan disertakan cara-cara pengambilan yang lengkap agar dapat menghasilkan keputusan yang baik.

Alami saat penyusuan yang lancar bersama bayi dengan set penyusuan Shaklee dari kami.



Daftar sebagai ahli untuk menikmati harga yang jauh lebih murah.

* Produk-produk ini tidak bertujuan untuk membuat diagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit.

You Might Also Like

0 komen

SAVE

Safe products come from quality ingredients, so that’s what we use. Unconditional safety is of utmost importance in Shaklee, and we assure you our standards are unsurpassed

PROVEN

Our own scientists constantly find pure and potent ingredients from nature, review scientific literature and conduct their own studies to verify efficacy and utmost effectiveness.

EFFECTIVE

The Shaklee Dietary Supplement Study is a groundbreaking study of long-term dietary supplement users which showed that people who took Shaklee supplements had markedly better health.

DISCLAIMER

*These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.