Kebaikan dan Kelebihan Set Menyusu Shaklee

8:48 AM

Susu Meriah, Pekat dan Penuh Vitamin

Komponen utama susu ibu adalah protin dan kalsium.Jadi pengambilan Set Menyusu Shaklee ini amat membantu ibu-ibu agar penghasilan susu badan menjadi lebih mudah dan lancar.Susu badan yang di hasilkan juga adalah berkualiti.

Kenapa Set Menyusu Shaklee ini harus ada dalam senarai ibu menyusu?

1 ) Vitamin Semulajadi dan Selamat

Vitamin dan suplimen yang di keluarkan oleh Shaklee adalah selamat dan berkesan.Setiap vitamin melalui penyaringan ketat untuk memastikan bahan tercemar,terlarang dan racun perosak tidak ada langsung dalam setiap tabletnya.

2) Tinggi Kandungan Kalsium dan Protin

ESP yang berasaskan dari tumbuhan (soya non-gmo) sendiri merupakan tumbuhan yang kaya dengan protin.Mempunyai asid amino yang lengkap dan penting untuk membina struktur asas seperti organ,tulang,rambut,kuku dan kulit.Ostematrix pula mengandungi kalsium,magnesium dan vitamin D yang berupaya mengekalkan tulang dan gigi yang sihat.Jadi gabungan kedua-dua ini amatlah membantu dalam penyusuan ibu-ibu dan sekaligus memberi manfaat untuk bayi.

3) Bertenaga dan Mengurangkan Stress

Vitamin yang terdapat dalam Set Premium Menyusu Shaklee juga membantu mengekalkan emosi dan tenaga ibu-ibu agar tidak penat dan stress.Apabila emosi tidak stabil,susu akan merundum.Ia akan menambahkan lagi tekanan pada ibu-ibu kerana pengeluaran susu tidak seperti yang dijangkakan.Maka dengan itu,tambahan B-Complex dan Vitalea boleh menyelsaikan masalah yang demikian.

4) Boleh di Amalkan Bila-Bila Masa

Pengambilannya adalah bila-bila masa sahaja.Tak semestinya pengambilan vitamin ini hanya ketika menyusu sahaja.

5) Bonus Kulit Cantik Bermaya

Konsisten amalkan set ini kerana ia amatlah perlu untuk mendapatkan kulit yang cantik dan nampak segar.Luka atau parut semasa bersalin akan perlahan-lahan pudar,rambut kurang gugur akibat hormon yang tak stabil selepas melahirkan dan Alfalfa yang di gelarkan sebagai jamu moden mampu mengembalikan keremajaan ibu-ibu.



Setiap pembelian akan disertakan konsultasi pengambilan yang lengkap.Hubungi kami untuk mendapatkan Set Penyusuan Shaklee untuk meneruskan perjalanan indah anda bersama si bayi.

Dapatkan dengan harga lebih rendah apabila anda mendaftar sebagai ahli.


* Produk-produk ini tidak bertujuan untuk membuat diagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit.

You Might Also Like

0 komen

SAVE

Safe products come from quality ingredients, so that’s what we use. Unconditional safety is of utmost importance in Shaklee, and we assure you our standards are unsurpassed

PROVEN

Our own scientists constantly find pure and potent ingredients from nature, review scientific literature and conduct their own studies to verify efficacy and utmost effectiveness.

EFFECTIVE

The Shaklee Dietary Supplement Study is a groundbreaking study of long-term dietary supplement users which showed that people who took Shaklee supplements had markedly better health.

DISCLAIMER

*These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.