Set Kecantikan Shaklee

9:37 PM



Kulit Lembab,Licin dan Bebas Cela

Setiap orang mengimpikan kulit yang cantik,mulus dan bebas cela.Keyakin akan lebih terserlah jika fizikal tampak lebih sihat dan bermaya.Khususnya bagi wanita zaman kini yang amat sibuk dengan kerjaya dan tugasan di luar waktu kerja.

Set Basic Kecantikkan Shaklee sangat istimewa

Gabungan Vitamin E,Vitamin C dan Protin adalah pilihan yang paling tepat untuk kulit yang cantik seperti yang diimpikan.

ESP

Protin merupakan keperluan asas tubuh badan agar dapat menghasilkan sel sel baik dan sihat.Penting untuk menyelenggara tisu-tisu badan agar tidak mudah rosak termasuk membaik pulih tisu-tisu yang dah musnah.Kandungan Glisemyx Index (GI) yang rendah yang terkandung dalam ESP juga mampu mengawal berat badan.Ini kerana kandungan protin yang rendah GI nya akan menagmbil masa yang lebih lama untuk mengawal rasa lapar.

Vitamin C

Vitamin C adalah antioksidan yang paling banyak diperlukan oleh kulit,dimana ia membantu meneutralkan radikal bebas akibat pancaran sinaran matahari dan usia.Teknologi penghasilan Vitamin C Shaklee adalah sustained release yang bermaksud teknologi yang membenarkan vitamin c dalam badan lebih kekal lama dan dilepaskan secara perlahan iaitu 100mg setiap jam.Ini kerana vitamin c amat mudah rosak dan larut air.Vitamin c biasa tidak dapat bertahan lebih lama dalam badan.Ia akan di keluarkan semula melalui air kencing.Jadi sekiranya ingin memilih vitamin c seeloknya pilihlah yang jenis sustained release agar tidak di bazirkan begitu sahaja.

Vitamin E

Terkandung ekstrak biji anggur dan mengandungi selenium yang mana gabungan antara kedua bahan ini amatlah penting supaya vitamin e itu lebih berkualiti.Ekstrak biji anggur mengandungi khasiat protin,lipid,karbohidrat dan polifenol.Minyak biji anggur amat baik untuk awet muda dan memelihara kecantikkan.Ekstrak biji anggur terbukti berkesan menguatkan sistem imun,menurunkan paras kolestrol,menghalang pembentukkan darah beku dan melegakan masalah berpunca daripada urat timbul.

Manakala selenium pula,membantu dalam pengeluaran glutathion.Selenium juga terbukti mampu melambatkan proses penuaan sebelum waktunya.Selenium tidak dapat dihasilkan sendiri oleh tubuh badan.Ia hanya boleh didapati daripada pemakanan sahaja.



Dapatkan konsultasi cara pengambilan selepas setiap pembelian dari kami.Untuk lebih penjimatan,daftar sebagai ahli untuk mendapatkan diskaun 20% - 30% untuk setiap set yang terdapat di website ini.

You Might Also Like

0 komen

SAVE

Safe products come from quality ingredients, so that’s what we use. Unconditional safety is of utmost importance in Shaklee, and we assure you our standards are unsurpassed

PROVEN

Our own scientists constantly find pure and potent ingredients from nature, review scientific literature and conduct their own studies to verify efficacy and utmost effectiveness.

EFFECTIVE

The Shaklee Dietary Supplement Study is a groundbreaking study of long-term dietary supplement users which showed that people who took Shaklee supplements had markedly better health.

DISCLAIMER

*These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.