Kelebihan Set Hamil Shaklee

8:56 PM



Membekalkan Nutrisi Lengkap untuk Ibu dan Bayi

Pengambilan nutrisi dan vitamin amat penting ketika hamil bagi ibu mengandung kerana ia mempengaruhi perkembangan baik si bayi ketika dari janin sehingga bayi.

1) Vitamin Selamat Semulajadi Berkesan

Vitamin dan suplemen Shaklee menggunakan bahan semulajadi paling tulen.Shaklee mengambil langkah paling ketat untuk menjauhi racun perosak,bahan tercemar dan bahan-bahan lain bukan semulajadi yang tidak patut ada di dalamnya.

  • Menyaring lebih daripada 350 bendasing,bahan cemar,racun serangga untuk setiap bahan.
  • Lebih daripada 250 ujian racun serangga dilakukan,melebihi syarat United States Pharmacopeia (USP)
  • Melakukan lebih 100,00 ujian kualiti setiap tahun.
  • Tiada tambahan pengawet,pemanis atau perasa tiruan.
  • Bebas GLUTEN ,NON GMO,TERBIODEGRASI
  • Tidak melakukan ujian keatas haiwan.

2) Mengandungi Nutrien Lengkap

Set Hamil ini mengandungi vitamin dan nutrien lengkap seperti Zat Besi,Asid Folic,Vitamin C dan multivitamin untuk kecergasan ibu melalui hari-hari yang sibuk.

  • Vita-lea - Multivitamin yang membantu mengekal kesihatan sempurna.Sumber Zat besi, kekurangan zat besi boleh menyebabkan anemia dalam wanita mengandung dan ibu menyusu
  • Vitamin C - Sebagai sistem imum membantu lawan jangkitan dan penyakit (bagi wanita hamil, pantang dan menyusu bayi)
  • B Complex - Menghasilakan tenaga agar ibu tidak mudah penat dan lesu.Sumber Asid Folic : 400mcg harian sebelum konsepsi dan semasa awal kehamilan mengurangkan risiko bayi dilahirkan dengan kecacatan tiub neuron sehinggan 70%.
  • ESP - Protin untuk perkembangan asas bayi.
  • Ostematrix - Ibu hamil memerlukan lebih kalsium untuk menyokong tulang yang kuat dan sihat.Mengelakkan gusi berdarah dan bagus untuk ibu yang tidak suka minum susu.
  • Omega Guard - Merangsang perkembangan mida si bayi kerada Omega Guard Shkalee mengandungi EPA dan DHA.

3) Boleh Digunakan Selepas Bersalin

Walaupun sudah melepasi tempoh kehamilan,Set bersalin ini masih boleh diamalkan ketika berpantang dan menyusu juga.Untuk mempercepatkan penyembuhan luka bersalin dan memberi tenaga kepada ibu.

Setiap pembelian akan disertakan konsultasi pengambilan yang lengkap.Hubungi kami untuk mendapatkan Set Hamil lengkap untuk meneruskan perjalanan indah anda bersama si bayi.

Dapatkan dengan harga lebih rendah apabila anda mendaftar sebagai ahli.


* Produk-produk ini tidak bertujuan untuk membuat diagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit.

You Might Also Like

0 komen

SAVE

Safe products come from quality ingredients, so that’s what we use. Unconditional safety is of utmost importance in Shaklee, and we assure you our standards are unsurpassed

PROVEN

Our own scientists constantly find pure and potent ingredients from nature, review scientific literature and conduct their own studies to verify efficacy and utmost effectiveness.

EFFECTIVE

The Shaklee Dietary Supplement Study is a groundbreaking study of long-term dietary supplement users which showed that people who took Shaklee supplements had markedly better health.

DISCLAIMER

*These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.