Set Pantang Shaklee

7:17 PM

Cergas dan Sihat ketika Berpantang dengan Set Pantang Shaklee


Set Berpantang Basic


  • Bcomplex - Membantu menstabilkan hormon badan kita, jika kurang B complex lh menyebabkan ibu dalam pantang mengalami gangguan emosi, Membantu kita lebih bertenaga dan emosi lebih seimbang, Menukarkan makanan kpd tenaga
  • Vitalea - Mengandungi zat besi yg sgat penting dalam pembentukan sel darah merah, Kekurangan zat besi blh menyebabkan ibu pucat,letih dan lesu serta tidak bermaya.
  • Vitamin C - Memastikan badan kita sentiasa cukup vitamin c dalam meningkatkan antibodi secara konsisten.Vita c sgat perlu dalam membantu badan pulih dari proses kelahiran, Mempercepatkan penyembuhan luka jahitan, Memperbaiki tisu sel yg rosak semasa bersalin.

*Tambahan Untuk Set Penyusuan didalam pantang



  • ESP - Ia memberi tenaga, membantu melancarkan penghasilan susu, penting untuk kelenjar dan tumbesaran, mencantikkan kulit si ibu, dan membantu kawal paras kolesterol dan memberikan rasa kenyang pada kadar yang lama. Sangat bagus utk perkembangan dan tumbesaran bayi kerana khasiat ESP ini dapat mengalir kepada bayi melalui susu ibu
  • Ostematrix - Membekalkan nutrien-nutrien harian termasuk kalsium yang dapat membantu dalam pembentukan dan penjagaan tulang dan gigi. Ia juga mengandungi magnesium, vitamin D dan mineral zink, tembaga dan manganese untuk membantu dalam memelihara kesihatan yang baik. Kaplet yang bersaiz kecil dan disalut licin ini juga mudah ditelan.ostematrix membantu dalam masalah sembelit ibu semasa berpantang.
  • Alfafa - Raja segala tumbuhan, membantu meningkatkan imunisasi, mengandungi kalsium dan bagi ibu-ibu yang menyusu ia sangat membantu MEMPERCEPATKAN PENGHASILAN SUSU IBU.

* Tambahan Untuk Set Slimming atau kurus didalam pantang


  • Omega Guard - EPA dan DHA memberi kesan positif terhadap perkembangan kognitif kepada bayi, menguraikan lemak yang terhasil sepanjang tempoh kehamilan, Mengandungi 540mg EPA dan 360mg DHA bagi menambah kualiti susu badan.
  • Lecithin - Mengelakkan susu bengkak atau tersumbat bagi ibu menyusu badan, Membantu mengurai lemak dan kolesterol dalam badan.


Setiap pembelian akan disertakan konsultasi pengambilan yang lengkap.Hubungi kami untuk mendapatkan Set Pantang lengkap untuk meneruskan pengalaman berpantang anda bersama si bayi.

Dapatkan dengan harga lebih rendah apabila anda mendaftar sebagai ahli.


* Produk-produk ini tidak bertujuan untuk membuat diagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit.

You Might Also Like

0 komen

SAVE

Safe products come from quality ingredients, so that’s what we use. Unconditional safety is of utmost importance in Shaklee, and we assure you our standards are unsurpassed

PROVEN

Our own scientists constantly find pure and potent ingredients from nature, review scientific literature and conduct their own studies to verify efficacy and utmost effectiveness.

EFFECTIVE

The Shaklee Dietary Supplement Study is a groundbreaking study of long-term dietary supplement users which showed that people who took Shaklee supplements had markedly better health.

DISCLAIMER

*These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.